Pages

Saturday, July 3, 2010

sy sungguh2 kecewa..kali ini benar..

hati ni sudah hancur,,kau buat aku kecewa,,x ckup ke portugal dan england wat aku sedih...messi..aku sedih tp nk wat mcm ne..korg punye defends aku kategorikan sebagai HANCUR..terima kasih..1st time aku sokong korg tau x????ni balasannye????????

haiyaa..napelah korg bermain seperti itu???plus beliau plak memilih german..last world cup mmg aku sokong german..sbb ade Klose..tp kali ni aku lbih sokong argentina sbb Messi..hmm

kecewa sgt2..world cup kali ni xde makne dh…semua MESSED UP..

semua hero hati ku kecewakan hati ni..

yg penting..aku x suke penyarung jersey 10 and 11 german..podolski and klose!!!!kamu mmg hebat..i hate u both!!!

even both are my fav numbers..

tp aku kecewa ngn kekalahan ni..

pada beliau: sila tidur luar ye..haha

bebel2 lagi: mood ku hancur..mlm ni xnk msg/call ngn dia..x mahu!!!!!!!!!!!!!!!hati ku robek..haha..
ARGENTINA..u really make me cry!!!thank u..

semua game yg kami bet..mesti Beliau yg menang..sudah..xmau betting lagi!!

bebel3 lagi: perlukah beliau tanye adekah aku merajuk?????eee..mau kne ni..sje je kan..geram!!!i dun like world cup this year..hahaha

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment