Pages

Wednesday, October 13, 2010

hidup kita cinta kita

cinta..datang dan pergi dlm hidup aku..

dari skola smpai universiti…

xhenti2 dugaan..tp aku tetap move on..

xkesah how hard..how pain..still buka hati pada sesiapa yg sudi datang..

tp tetap ade test la nk masuk hati aku kan..mane leh simply..hihi

kadang2 kite yg jatuh cinta dlu..

kadang2 org yg jatuh cinta pada kite..

yg mane lagi bagos??

yg mane kekal lame??

lelaki approach dlu ke gal approach dlu??

semua ni depends kat takdir masing2

i believe every single person ade cerita sendiri..

best ke cinta dtg n pergi??

best ke dpt pengganti dgn senang??

pada aku x best pon..huhu

tp bila kite sng get over our ex means dia bukan la cinta sejati kan..

senang je nk walk away..x turn back langsung..

kan?

bila kite susah nk lupa kan our ex..

means kite mmg syg or cinta dia sgt2..

so kite perlu merayu or tunggu dia ke??

if aku..aku blah je..

kuatkan hati..percaya semua ni ade hikmah..

xkan la senang nk hidup senang kan??

sbb easy come easy go..

dats the fact!!!!

falling in love ni ade steps

bukan stakat suke tgk muke dia..dia mcm hot..dia mcm best..dia mcm fun

n aku akan famous bila ngn dia or aku mmg suke wat kontroversi or aku nk org jeles aku dpt dia

semua tu BUKAN tanda aku jatuh cinta

aku mmg jenis sng suke org

tp sekadar SUKE

cinta ni lain

sbb leh rase kelainannya..

sifat2 org yg aku SUKE adalah contrast dgn org yg aku CINTA

TAPI..

aku x cepat berpuas hati or percaya 100% dgn lafaz cinta seseorg

aku dulu cepat melayang bila org lambung2 ngn pujian n bahasa puitis bunga2..

skrg HATI AKU SUDAH KEBAL

aku x perlukan pujian

aku x perlukan kata2 indah n bunga2

aku hanya perlukan keikhlasan dan kejujuran

aku x suke org yg saketkan hati aku

aku x suke org yg janji tp mungkiri

aku pon mmg jenis senang tinggalkan org bila

org tu wat aku saket

org tu wat aku sedih

org tu tipu aku

mmg aku akan pergi dgn kadar segera

sbb aku percaya

cinta ni ibarat Grand Prix F1..

ade byk lap

ade byk pit stop

kite x tau bila kite dh sampai FINISH LINE...

mungkin byk lagi lap yg kite x lalu lg..

mungkin byk lg pit stop yg perlu kite stop by untuk ‘heal’ our ‘wound’ di hati..

so

dats life..

bila kite perlu pergi..

kite wajib pergi

jgn turn back

sbb bila turn back..

we’ll hurt ourselves..

cukuplah org yg sakitkan kita..

namun

x mustahil

ex kita adalah jodoh kite kelak..

tp tu kne tunggu smpai FINISH LINE la k…

=)

DSCN5188

pemilik hati yg pernah disakiti dan dilukai..

bila aku giler sbb test mmg akn terkeluar post mcm ni..huhu

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment