Pages

Saturday, August 7, 2010

365 days…

setahun yg cukup bermakna..aku dh melangkah ke alam yg aku rase sgt asing n baru..alam yg aku impikan..telah jadi kenyataan..opsss..mcm alam perkahwinan la plak..=p tp kire new phase gak la..dulu single or scandal..haha..skang ni aku lebih matang..yes..pemikiran aku bukan pasal aku je..aku kne jage hati beliau juga..=)
aku dh lain sket..aku rasela..lain yg aku suke..x mcm dlu..(aku je la yg tau ape perubahannya kot..)

beliau always ade 365days yg lepas..setiap masa..aku senang..aku susah..aku wat ape je..dia tetap ade..=) aku bad mood pon dia sabar je..sorry..mmg diri ini begini..tp beliau ckp beliau dh kenal aku lame..cume baru ‘bersama’ 365days yg lepas..yes..its all about 365days.. historical day..

unexpected..never..but yes..its happened..so sudden..but i love it..i cherish every single moment spent with u..x spend bersama pon i cherish gak sbb u always in my heart kan??=)

kite jauh skarang..nak wat mcm ne..tanggungjawab ku belum selesai di sini..beliau juga sudah berpesan byk perkara kpd diri ini..insyaAllah..akan ku pertimbangkan..hihi..bukan xnk patuh..tp diri ini kadang2 degil sket..=p

nway..happy 1st anniversary..love u VERY MUCH!!!insyaAllah..our words will come true one fine day...aminnn…

 

true love never dies..it only get stronger with time...aminnnn..

 

bebel2 lagi: i dun want 365days...i want more..until my last breath..

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment