Pages

Tuesday, August 24, 2010

lamaran mu~~~sudikah ku???

hmmm..bila dh besar2 gini..mesti seram sejuk sbb x lame lagi terima lamaran..
mmg pon..sape x takot kan??dulu leh main2..skang dh kene seriuos..kne setia..xleh nk main hentam je..
kne pkir kan si dia..

dats HAPPENS to me now!!!

phase yg plg aku takot…

tp excited sgt..

sbb bila dh selesai…

mesti bahagia..

=)

phase ape??

kan dh tulis kat title..

PROPOSAL..

bukan proposal ‘will u marry me’ segala k..

ni proposal FYP..
phase ni semua student final year kne sampai..

project ku yg tersayang..

sudikah vibrio cholerae O1 itu terima yg aku nk ‘project’ dia abis2an??hihi

aku takot gak dia mogok ke..merajuk ke..pape la..

so..a

ku kne berbaik ngn dia..

kne jd ‘mak’ yg baek..suruh dia grow..

suruh ke??huhu

tak la..aku kan dh bagi makan nasi..so dia kne la bg response kat aku..dia suke x nasi2 tu kan???

=P

nway..lum start bg makan lg..nasi pon x masak lg..

ni kan bulan pose..xleh mkn siang..=P

pas raye kite mkn ea ‘cyg’???

=)

to all yg bace ni..doakan la project ku ni berjalan smooth je..xde masalah..ikot plan…insyaAllah..

kan ku serah kan jiwa dan raga utk menjayakan project ni..=)

bebel2 lagi: project ni ade wat proximate analysis skali…ehh..cam same je ngn beliau dlu..=P

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment