Pages

Friday, September 24, 2010

aku dan dia~~~alhamdulillah…

minggu ni aku sgt pressure

baru 1st week start kuliah aku dh gler

haha

baru je happy beraye aku dh sgt tension

mungkin aku hanya perlu berada di rumah

mungkin aku hanya perlu berfikir perkara yg menyenangkan hati shj

abaikan semua MASALAH

mungkin..

tp ni la jalan hidup aku

nk x nk aku kne gak laluinya..

nasib baik ade SYA..she always supports me..

whenever wherever

TQ SAYANG!!!!

DSC01016 DSC01027

ni wajah ketika KURANG masalah..hihi

minggu ni aku ade test plus kne siapkan SLIDE SHOW for FYP..

mmg la gler kan sbb mse sgt singkat

(mase cuti xnk wat..yela cuti pon bermasalah gak)

hari rabu test..

tdo 2 jam

pagi bagun pg test..

malamnya tdo 1 jam..

sampailah mlm td (JUMAAT: tdo kul 2 am)

kenape???

SAJE

mmg xmampu tdo sbnrnye..tgh selesaikan masalah dunia sejagat..=P

mate dh mcm panda??

penyebabnye??

sgt kurang tdo dan ……

smpai kene tegur ngn IKHSAN..apsal aku nmpk mcm x bermaya..huhu..alert gak mamat ni..bgos2..=P

smlm (KHAMIS) sgt best

after class..

pg pantai ngn ASRUL n HAJAR

diorg nk mkn ABC..kitorg hanya mampu melihat

huhu..puase tp sebok nk jalan g pantai

pas tu..balik KUSZA g pasar mlm plak..

kepala dh pusing..nk lentok je..mata nk pejam je.

tp kuatkan diri

pg pasar mlm dapatkan roti tempayan yg penuh kenangan indah itu..

=)

pas berbuka..

SYA ajak kuar..g HAPPY2..

=)

badan mmg lembek je sbnrnye..yela within 48 hours aku tdo 1 jam je.. (wat slide n …)

tp disebabkan SEMANGAT NK HAPPY2 SGT TINGGI

kitorg kuar g jalan2 mlm td..

sgt SERONOK

aku kan mmg suke kuar mlm

sape2 yg ajak jalan mlm2 mmg bijak

aku xkn menolak

hihi

kitorg kuar g GIANT..MYDIN..tp terlalu crowded

maka kitorg g GUARDIANS kat bandar..

beli pape yg perlu

pastu g batu burok

siang x dapat lepak betol2

so

pkul 10 smpai almost 11 lepak situ

tgk gelagat org

gelak2

snap pics byk2..

dalami hati masing2

yela.minggu yg sgt sukar

so..

knela kuatkan JIWA balik..=)

pnjg sesi muhasabah diri kitorg..

akhirnya..

SUDAH CUKUP KUAT

mari pulang

hihi

tp sempat la singgah KFC..

beli pape yg patot…

sya ckp aku berselera mkn yg mahal2 je..

g pasar mlm beli roti tempayan je.

aku pon x caye..

padahal x sahur pon..

x rase lapar..alhamdulillah..

mungkin ade bende lain distract rase lapar aku kot..

hihi

almost 12 am baru smpai KUSZA

sgt best

mcm nk pg lagi

LEPAK MLM2..

tp xde la nk jadi kutu mlm..huhu

TQ AGAIN TO SYA!!!!

LOVE U!!!!

DSC01318

DSC01330

DSC01315

mata pandaku sgt terserlah dlm pics ni..ni mase lom muhasabah session tau..naseb baek x snap after dat session..huhu

DSC01325

smlm BULAN MENGAMBANG ni la yg menyinari malam..teringat peristiwa aku dan dia pada mlm yg sedemikian rupe di tempat yg same..adekah kau masih ingt???cewah..poyo jek soalan..=P

 

bebel2 lagi: mahu pulang dapatkn mama dan abah..tp xnk mereka tgk aku MACAM NI..hodoh benar rupe ku..huhu...dgn mama n abah kne la nmpak SEHAT DAN CANTIK DAN BAHAGIA…nnt kene soal siasat lak..=P

 

bebel3 lagi : dah tau dh ape patot aku wat bila KEADAAN aku mcm minggu ni..kite g lepak2 sepanjang mlm..mane tau nnt leh overnight mne2 ngn SYA..lepak2 x ingat dunia..eh..melampau lak..=P tapi..bila kite ngn org yg ikhlas bersama kite..mesti kite tenang..asalkan dgn dia..xkire di mane..hati MESTI HAPPY..PROBLEM-FREE..tq SYA!!!u r the BEST!!

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment