Pages

Thursday, September 9, 2010

EsOk RaYe!!!!!!!!!!!

 

semua org mesti excited..

aku??
macm biase..

sgt excited..nk beraye..

mkn ketupat..rendang n semua yg sedap2..

tahun ni mama masak laksa johor!!

yeayyyy!!!!

gembira sgt3…=)

tema baju raye??

mama n abah serba biru..

aku??hijau2 sikit..beliau???dia kate mau tiru aku..=P

raye mcm biase mesti la beraye sakan di umah arwah atok kat larkin..=)

collect duet raye n mkn sampai perut buncit n tgh mlm baru blik umah..

disebabkan xde kampong..aku nk sgt blik kampong satu hari nnt..

insyaAllah..

kampong sesiapa la yg sudi terima aku..ayat sadis benar..huhu

mungkin x lame lg aku ade kampong..kan ‘beliau’??

x kire la raye kat mane pon asalkan bersama keluarga tersayang..

kite msti happy..

=)

 

plan raye: collect duet di sekitar JB..huhu..pastu g tumpang raye kat Pontian..then…insyaAllah…ke MUAR..bila ade kesempatan..aminn..

kepada semua muslimin dan muslimat..

selamat hari raye..

maaf zahir batin..

semoga kita semua memdapat keredhaan-Nya dan hidup aman sentiasa sepanjang Syawal..

 

bebel2 lagi: to my bestie SYA..the phase is getting better..tp nnt i citer kat u full version k..dat ‘masalah’ tetap ade..tp bulan baik ni..i harap ‘masalah’ tu paham2 sendiri la..kite xnk la main kasar kan??=) buang yg keruh ambil yg jernih…insyaAllah..

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment