Pages

Sunday, September 12, 2010

bila hari raye menjelma~~~

salam aidilfitri everyone!!!

hope semua happy di samping keluarga tercinta..

hari raye tahun ni meriah la jugak..

cume mlm raye ade masalah sket..

masalah jiwa dan raga..

touching2 sket..tp ok je..

masih tersenyum + gelak2 x ingat..

hati sudah kebal dgn dugaan..

dugaan yg same dtg mengganggu..

beliau ckp dia mmg x paham bahasa..

then nk gune bahase ape ek nk bg phm??

ish2..

bahase aku???xbaek..bahasa aku indah sgt..hihi..

xpela..

masalah tu xde sebenarnye..org tu yg timbulkan..

x baek tau wat fitnah..itu antara dosa besar..

(dia bace x blog aku ea??yela..dia pon dh block aku kat FB mcm org dlu tu..ke semua pemegang title yg same akan block aku??kuang3..=P)

 

nway..

raye tetap indah..

always indah..

why???

sbb raye kan leh collect duet raye..

=)

n leh pakai baju cantik2..makeup2..jd makcik2 jap..poyo glamour..

semua ade mase raye kan??

n leh posing2 maut..maut??sorry kat sni i x show pose maut la..bahaye!!!

beliau xbg..

perlu ke??

wajib..bukan perlu..bukan setakat beliau je x bg..

aku sendiri x bg la..

=P

maka..

terimalah..

gmbr2 x seberapa maut dari ku..

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

DSCN4992

di pagi raye..=)

DSCN5027

abah n me..=)

DSCN5028

mama n me..=)

 DSCN4998

my cousin,nana n me..

DSCN5001

my cousin, aina n me..=)

 

DSCN5008

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

*************************

 

nk gmbr i solo??

close-up???

haha..

ok2..

nah..

=P

DSCN5024

 

DSCN5036

DSCN5033

ok..

cukup!!

ni paling close-up..

lagi close-up..

xcantik..

(konon2 ni paling cantek la ye..=P)

raye x abes lgi..

sbb x wat perkara yg aku tunggu2 tu lagi..

mengulang kejadian raye tahun lepas..=)

insyaAllah..

ade kesempatan n ade rezeki..

dapat la aku beraye ke sana..=)

time2 raye ni..network bz gler..

lagi2 bila kat kampong..

beliau sgt bising sbb line xde..

xpela..bukan selalu balik kampong kan??

=)

ok..

nk sertakan sekali gmbr NORA ALISA yg latest di hari raye..

IMG00427

IMG00428

tq kak hana for the email..nora sgt adorable.=)

she’s now 5 months old..

mish u lovely gal..

 

bebel2 lagi:

sgt sedih bile pada hari raye ke-3 ni aku terlepas peluang menerima kunjungan mengejut daripada beliau n family..semua ni sbb aku ade family gathering kat somewhere n aku x perasan beliau call..arghhhh..izen!!!kamu sgt rugi!!!!

maaf sgt2 pada abang n family..syg xtau abg nk dtg..=(

2 org nk cakap jugak:

  1. Izen, u look so hot n sexy with that black kebaya...like :D

    ReplyDelete
  2. ala yang..tq2..hihi..well dear..always hot n sexy mcm dulu la..msih memegang title kat matriks dlu..'miss hotty'..haha...

    ReplyDelete