Pages

Tuesday, December 7, 2010

happy new year

selamat tahun baru..

aku invincible sebentar..

sbb nk menyucikan blog ni..nk bersihkan semua kekotoran atau ape2 yg x sedap di bace or di lihat..

harap2 tahun baru ni..n tahun mendatang aku akan jd manusia yg lebih baik dari semua segi..aku nk buktikan yg aku mampu berhijrah..

tp erti penghijrahan tu hanya aku yg tau..ape yg aku berhijrah pon hanya aku yg tau..semua ni melalui hati yg suci..kan? =)

tp dikesempatan ni..aku nk mohon maaf kepada semua umat islam..umat manusia di dunia ini yg mengenali aku..aku tau aku byk buat salah..

harap2 tahun baru lembaran baru di buka..buku lame letak dlm library..jadikan rujukan masa depan..buku baru haruslah lebih berkualiti..cover page n title juga haruslah lebih indah..insyaAllah…aminn..

aku berdoa semua impian dan hajat di hati akan dimakbulkan Allah..akan mendapat keredhaanNya..

jika buku lama aku penuh dgn luka2, air mata, benci, jiwa kacau..aku harap sgt2 buku baru aku akan dihiasi dgn senyuman, kasih syg, ketenangan dan kerahmatan..dan diakhiri dgn kebahagiaan..lebih baik dari tahun sebelumnya..namun aku tetap bersyukur dgn apa yg aku lalui tahun lalu..pahit tp indah di akhirnya..

aku hanya memerlukan sedikit perubahan yg akan mengubah seluruh hidupku..yes..akan berlaku..cume menanti masa yg sesuai..

YA ALLAH..bantulah aku membuat keputusan..keputusan yg tepat..keputusan yg terbaik utk aku dan org lain..

jika kepahitan tetap perlu dtg..aku redha..namun..berilah aku kekuatan dari dalam diri ku..aku sgt lemah..dekatkanlah aku kepada Mu..lindungilah aku dari bisikan syaitan dan hasad dengki manusia..

amin ya rabbal ‘alamin..

 maalhijrah

new hopes

new dreams

new challenges

new paths

new choices

new attitudes

new ways of thinking

new strengths

new spirits

new passions

new determinations

new me

1 org nk cakap jugak: