Pages

Friday, December 17, 2010

bapak polisi sgt baek hati~~

eh..apsal tetibe aku nk puji PDRM??

aku nk kawen ngn polis ke?

bapak mertua aku polis??

huhu..

xdela..

sebagai rakyat malaysia..kite kne la menghargai mereka yg byk membantu dlm menjage keamanan negara kan?

cewah..

tp mmg aku suke tgk polis..jumpe polis..ckp ngn polis..haha

sengalnye hobi..

polis kan baik..aku ingt lagi raye lepas aku bg 1 balang biskut raye yg totally semua aku buat..aku bg kat polis trafik yg bertugas jage traffic kat Jln Skudai tu..

see!!

polis trafik mmg feveret aku..

diorg jage jln x bg jam..

diorg ade wisel n uniform yg suci..huhu

tp baru2 ni aku nk ucapkan terima kasih lagi kepada polis traffic..

nape??

sbb telah mengurang beban yg ditanggung oleh mama..

huwaa…

RM660!!!

helo..

if bg aku leh beli baju dgn byk..n leh g jalan2 secara kerap..

*wink*

tp disebabkan kebaikan hati kaum mereka..RM660 tu telah ‘diconvert’ jd RM360..huhu

semua ni kerana kekhilafan di jalan raye..

huhu..

 

DSCN5717

4 saman..

2 traffic obstruction = RM60

2 speeding = RM600 ***after discount= RM300

speeding tu tau x bile?

mase my parents anta me daftar masuk U n lg satu mase blik dr Tganu..huhu

hebat kan??

haha..

papepon..

line queue kat kaunter bayar saman SUMPAH panjang..

mase ni aku rase semangat 1 MALAYSIA dapat dipupuk..

nape??

semua kaum, bangse dan agame bersatu hati membayar saman…

huhu..

bgosla rakyat MALAYSIA..

sahut seruan kerajaan..

cayalah!!!

 

 

for those yg rase nk check sje2 kot2 anda pon terkene..meh click sini: http://www.myeg.com.my/

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment