Pages

Saturday, January 15, 2011

finally!

alhamdulillah..

ari ni aku pg observe plate utk tgk survival of Vibrio cholerae utk FYP aku..

DSCN5955

the colonies were nicely grown..so.. ‘u boleh tdo mlm ni’..my supervisor said..

yes…mlm ni mimpi indah..jln2 kat pantai..bfast..huhu...tgk sun rise..

dlm mimpi leh kot..sbb pg td pon x dh terlepas time sun rise..haishhh..

asek fail je..=P sape la yg lmbt tu..hihi..

but still tq sbb bg Vit D dgn cukup td..tp muke g lab mcm selebet sbb peluh..huhu..

 

starting the day with Mr. Sunshine plus end up with my beloved V.cholerae survival really made my day!

TQ ALLAH!

aku syukur

 

semakin mudah

~~permudahkan jalan ku YA ALLAH~~

 

bebel2 lg: tq so much Mr Sunshine..my morning was great..at least u forced me to get up early in the morning on my beloved weekend! bfast kat pantai mmg best! =)

 

*selebet: selekeh or sememeh :-)

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment