Pages

Wednesday, March 10, 2010

Complete LIST of people who bring sunshine in my LIFE..(yg mmg exist depan mate shj ye)

 

1st:

~MAMA & ABAH~

my parents..of coz la aku syg sgt2..respect n wil always jage hati diorg..they both really gv support to me..let me make decision in my life.. ‘control’ me..hantar n amek aku pg n blik skola...sabar ngn perangai n kerenah aku yg ntah pape kekadang..huhu..aku byk dosa ngn diorg ni..mama n abah..so soryyyy..i promise u both to ikot ckp u both n x nakal2 lagi..n akan jadi ‘gadis idaman malaya’.. huhu..sbb mama dh bising aku x pandai mcm2 bnde yg perempuan melayu ptot tau..ish2..masih lom terlambat..ceh…hihi..ok..I LOVE MY MAMA N ABAH>>>>

2 

2nd:

~HIM~

dia ni mmg sgt garang ngn aku..byk bende yg aku suke wat die kata aku x ptot wat lg..ish2..x suke2..yeke??xla..aku suke..sbb dia menyedarkan aku yg aku ni dh besar k..ape da…haha..aku sgt happy ngn dia..antara sunshine yg diberikan pada aku..aku asek tersenyum2 bile dgr ringtone aku berbunyi..lagu: baik2 sayang= wali band..(sgt jiwang karat..hahaha) in addition, dia telah wat aku sedar yg aku ni byk kekurangan..cpat..pg add ‘value’ dlm diri..huhu.. ‘value’ yg aku maksudkan ialah ciri2 kewanitaan yg masih sgt kurang pada diri ini..maka..aku bertekad menjadi wanita yg penuh ciri2 ketimuran dan solehah..aminn..harap2 ape yg we both rancang jadi kenyataan n diberkati oleh-Nya..biar la halangan dtg dari every angle pon..kami akan tetap teguh nk teruskan rancangan kami..tq syg!!!love u very much..

003k053BQVf

3rd:

~AHLI2 family ku yg laen..especially keturunan HAJI ATTAN BIN AHMAD…hihi~~

family keturunan HAJI ATTAN ni mmg sgt havoc..sbb bile pg mane2 x kirela umah org lain ke ape ke..kitorg semua tetap wat mcm umah sendiri..xtau la bile nk berubah..nsib baek arwah atok xde lg tau x..if masih ade..masih jelas la beliau akan menjerit: BEHAVE!!!!!!hahahaa..tp serious kami semua sgt bahagia n always gelak di mane2..sesiapa yg nk ‘join’ family ni ade syarat…MESTI “GILER” SEPERTI KAMI” if x..anda akan DIPULAUKAN…hahahahha..sgt kejam la fam ni..hahaha..ade kami kesah????=p gambar di bawah antara contoh bila kami kurang behave..haha

23747_317669697402_623677402_3433566_7915122_n

4th:

~SYA~

very sweet n cute gal..=) bukti kecomelan ade disertakan dibawah ye..=p she’s my bloved classmate..sgt memahami aku yg sgt giler ni..we both x same tp we both can consider each other’s opinion..ape yg aku suke x semestinye die suke..tp she respect ape yg aku suke tu..bende yg plg same psl aku ngn dia ialah kitorg need each other..haha..n kitorg suke karaoke!!!bile combine suara kitorg..bunyi nye dh mcm suara SITI!!!hahaha..sgt perasan..tp mmg btol pon..hahahhahaha…bile x combine..hmm..phm2 jela..hihi..dia ramai admirer..tp dia kurang lyn..xtau la ek..maybe dh ade sum1 dihati tp msih berahsia ngn aku…eee…nak kne ni!!=p pape pon..she’s my fren yg always ade 4 me thru thick or thin together..hmm..love to talk, laugh, cry, and everything with her!!!!tq so much dear 4 always being my best buddy!!!!

4

~HAJAR~

she’s my best buddy gak cumenye dia bukan my classmate..we used to talk a.k.a gossip bout our ‘culture’ and ‘lifestyle’ kat our hometown n compare it with t’ganu’s culture..huhu…from chit chatting bout that we became closer n closer n closer…..=) dia dh berpunye..dia MER yg punye.. suke2..love karaoke gak..n sgt comel..x caye???tgk gmbr diatas..comel kan???=)

~ASIL~

my MPP’s fren..she’s my lil sis..=) exco yg same ngn aku dlu..EXCO KESENIAN DAN KEBUDAYAAN..kami pnuh berseni dan berbudaya..hahahaha…sbb kitorg suke MUSIC!!!yeayyy!!!!n dia sgt supportive dgn ape yg aku wat..tp aku pnah wat dia nanges sbb aku wat ‘controversy’ nk quit MPP…tp tu cite dlu yg ntah pape..sory ea syg..janji x wat lg..tp mmg xkn wat lg pon..sbb kite dh jadi mantan pon..huhu..1 more thing..dia asek fight ngn ain(akan menyusul di bawah) sbb nk rebut kasih syg dari aku..hahahahhaha…n dia syg org yg sy syg tu..ehem2..

1

~AIN~

ain sudah berpunye..hihi..aku syg dia ni sbb dia syg aku..haha..boleh x??dia sgt supportive gak..n kitorg slalu share masalah bersama n create masalah baru bile dh xde masalah..hahahahha..ain…kamu sgt best!!!!syg kamu bangat!!

 

5th:

~IJOY~

he’s my classmate..he’s HOT!!wahhh…sy suke dia!!hihi..he’s 1 of my closest fren kat dlm clas..same mcm hajar..we both punye ‘culture’ n ‘lifestyle’ more or less same..jd sgt senang ng hang out together2..haha..karaoke pon dia layan..n the best thing bout him selain berwajah sweet..haha..he’s a very good listener…aku sng je nk bocorkan rahsia aku kat dia..haha..n dia akan keep that secret..syg kamu!!even aku x bape suke ngn pilihan ati dia..tp xpela..ni semua takdir..mcm kisah aku gak..ramai x suke..tp kami tetap bersama..perlu ke msuk cite sendiri plak????hahaha..IJOY mmg sgt best n i hope kite akan tetap kwn sampai bile2…=)love u!!

PBImg024

~ASRUL ANWAR~

aku suke dia!!!ahaha..dia ni sbnrnye manje..manje???oppsss…terdedah identiti sebenar lak..hihi..xla..dia ngade2 ngn aku..aku suke kawan ngn dia..tu yg penting..slalu share prob bersame..slalu dgr aku bebel..haha..n yg best psl dia…dia budget macho!!!haha..dia sbnrnye syg kat aku tp malu nk ngaku..hahaha..aku pon syg dia..knape tu aku pon x bape pasti..plik tp benar..hmm..tp yg paling pasti aku syg UMNO.. dia syg PKR..hahahahaha….gambar di bwh telah disnapped oleh sy secara paksaan oleh dia..ish2..hihi

 2640_1110307163537_1402598079_30315464_3194846_n

~semua ‘warga’ MPP UDM 08/09~

they are my family..so aku syg semua…kitorg ade byk kenangan bersama smpai aku terdelete gambar2 kitorg kat cameron dlu..ish2…sgt sedih…aku gelak..aku nanges sume depan diorg..aku x peduli pon..sbb kitorg sgt rapat..biase la gado2 sket..majuk2 sket..tp tetap bersama dan mendengar kata BAPA kami iaitu MR IRFAN..hihi..tq guys sbb always support me slame ni n hope kite tetap 1 family k…mmmmuuuuaaaahhhh!!!!

 

6th:

~ROZI & MIN~

aku knal mereka berdua mase 17th CCEM lpas…kitorg ‘giler’ bersama2 n asil pon join skali..huhu..kami berempat x dpt dipisah kan..mesti bersama2..sgt best kwn ngn diorg ni..sgt sporting..n kepala pon lyn je..rozi dia tegas sket..i mean she dun like org yg ngade2 or childish..jd kami yg konon2 x childish ni terpilih la jd kawan dia..hahaha..tp masalahnye bile bersama2 kitorg semua jd budak2…gelak2 di merata tempat…rindu korg!!!!lupe plak nk bgtau…they both pon MPP gak..rozi UITM..min UMS..syg korg sgt2…tq sbb jadi my fren yg sgt best n make CCEM more meaningful..=) keep in touch tau..mmmuuuaaaahhhhhh!!!!

3

~ADEK KU SYG..Fakhruddin a.k.a DEAN~

he’s my adek angkat..sgt manje..tp xnk ngaku..hahaha..now sudah berpunye..n telah melupakan aku..eh..tak2..aku tetap kakak dia..tp dia cpat majuk ngn aku la..xkire la…aku nk gak jd akak dia..so wat??hahaha..yg best psl dia..dia sgt caring n ‘garang’ at the same time..sya, my bestie pon tau kegarangan nya..huhu..papepon..adek!!!!i love u tau..=)

15456_102589549763405_100000370803557_70484_752693_n

7th:

~kawan2 ku kat SIGS>>MATRIKS JOHOR>>PLKN>>UDM>>wherever..~~

0_150391901l-tile

ramai sgt org yg dh bwk sunshine dlm idup aku..frens around me yg play byk role..without u ALL…aku xkn jd mcm skrg…tq very much..x tersebut name2 korang sume….tp korang pon tau sape korg kan???to my BEST BUDDIES kat SIGS…FAEZAH>>HUMAI>>AMALINA..3 of u will always be my besties smpai bila2..even kite jauh but i wont forget our precious moment kat SIGS dlu…y’all sgt supportive n very sweet!!!!syg korg sgt2!!!!

 

4 org nk cakap jugak:

  1. izen,

    izen, terima kasih sudi letak gambr aku ngn shark ngn liana kat blog ko huhu....ingat gak ko kat ak e...

    ReplyDelete
  2. mun..aku kan syg korg..mestila korg termasuk skali..=) rindu korg sgt2..rindu mase kat matriks..

    ReplyDelete
  3. eyh, i baru perasan akan kewujudan post ini and surprised to see me there! thanx dear..rase terharu plak.. :)

    hurm, i x manje laa..tp kalau suka ngade2 dgn u, its absolutely right! hehe. and i LoVe to be friends with u too..sharing problems..and dengar u bebel pn mcm best. :)

    ReplyDelete
  4. u kate best dgr i bebel??orait..from now on u kne dgr i bebel ea...hihi..yeayyy!!!u suke dgr i bebel..bgus2..=P

    ReplyDelete