Pages

Monday, March 29, 2010

my fingers continue typing…

lame dh rasenye x update blog ni..

biase la bz..

huhu..my industrial training report yg x siap2..plus mata ku yg slalu sje terpejam selepas isya’..

lagila membuatkan aku xde mood nak update..

cite terbaru??

biase2 je..alhamdulillah..happy with my life…

cumenye..i’m gaining weight i guess..(bukan guess lagi la..haha)

oleh kerana itu..kne la berdiet..

diet???mmg slame ni aku diet la..haha..

aku mkn nasi skali sehari..tp nape masih GEMUKS??

owh..sbb mkn nasi skali sehari tu utk sehari dlm seminggu je rupenye..

haha…..

ok..aku sgt takot skrg..

baiklah..aku bertekad!!!

SAYA MAHU KURUS..

si dia pon suke tnye psl berat aku..sje la tu..

tau la dia kurus..tp kan kurus2 xbest k..(xbest sbb nnt aku x muat nk pkai bju yg dh ade skrg..eh..ke baru ‘fit’ all my baju skrg??hahaha..)

oleh kerana aku malas nk bazir duet beli baju baru kerana mungkin ade yg dh x muat..

maka..

aku kene kurus..

barulah fit the baju kan..

yela..

mama n abah tgk pon sdap sket..

si dia pon msti lagi bertambah syg kat aku..(jgn tanye kenape)

semenjak berpractical ni..

aku cenderung(perkataan yg sgt lame x digunakan…haha) bace blog psl pregnancy n rumah tangga..

tp bukan sbb aku gatal (tp mmg tu antara faktor kecenderungan..haha)..

org disekeliling aku semua dah kawen..tgh mengandung…dh ade anak..

so..aku ni slalu la menyibuk2 bila diorg bace blog2 berkaitan kat lab..

kat umah aku sambung bace..

haha…bukan ape..nak ingat point2 penting..

x salah pon nk ambek tau psl bende2 ni..

aku dh nk masuk 22tahun..

so..

insyaAllah..

xlame lagi bakal jadi isteri n ibu seseorg..

ni kira preparation la..

huhu..preparation la sgt kan??=p

tp serious..aku baru sedar aku dh besar rupenye..

dh ramai kwn2 aku kawen n bertunang..

rase mcm cpatnye diorg ni..

tp x pon sbnarnye..

normal..

opsss..so..aku x normal ke???

td supervisor aku siap ckp kat aku..

cpat2 la bertunang…

senang..x elok couple lame2..

lame ke aku dh couple???jap..aku pkir..hihi

tp mmg ade btolnye ape dia kate…

tp aku ckp..aku serah je pada takdir..

insyaAllah..

cpat atau lambat je..

if cpat..alhamdulillah..

tp nk cpat tunang..nnt cepat kawen..

aku dh ready ke pikul tanggungjawab sebagai isteri??
byk lagi aku xtau..n x expert…

so..kene kasi expert dlu ye…=)

okla..aku dh merepek2 ni..

sje je nk update cite terbaru tntg aku..

ok..till my fingers continue typing again…..

daaaaa~~~

 

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment