Pages

Tuesday, April 20, 2010

ape saya buat hari ni??

hari ni saya benyanyi2 ngn sya kesayangan..

singing this song n sya td sgt exciting..

as he’ll be leaving very soon..
maka aku rase cam sedih sket..

tp xpe..
biarlah distance make us apart..
hati tetap bersatu kn?
insyaAllah…aminnn..

lagu ni sgt sesuai ngn aku skrg,.the wording..

awww..its bout me..hahaha

ni lagi satu lagu yg very inspiring..
give me strength to go for IT..

never look back..
move forward!!
yeayyyy!!!!

hihi…

ok..

td g jumpe prof…

ask him to tgk2 my report..
many correction must be done before submit it..
huwaaaa..baru berangan leh relax2..
haha

hah..lupe plak..

td jumpe all my beloved juniors…
kat bilik prof..
membuat sesi jejak kasih jap..

hugs n kisses depan2 prof..
haha..
as usual la kan..
nseb baek x hug prof..
hahahaha…

looking forward to meet my other classmates yg x blik2 lgi tu..

ok..

till have new hot story…

=)

 

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment