Pages

Tuesday, April 13, 2010

update about me..(mcm dh lame x update la plak kan)=P

this week idup aku cam messy..

messy with report..

messy with diri sendiri la sng cite

aku x puas ngn ape yg aku wat..

report yg sepatotnya xleh exceeds 50pages aku dh terover dh..

ntah ape yg aku merepek kat dlm tu..

hmm..

tp last nite..

‘we’ had a long talk (msg je pon)..hahaha

then aku yg konon2 xnk bgtau dia rahsia hati ni..

telah memungkiri janji..

kepoh gak jari ni type bende yg terbuku di hati…

ntah..

aku mcm pentingkan diri je smlm..

(slh..mmg slame ni selfish pon..haha)

aku luah semua..

smpai aku rase die leh bertambah migraine..

aku ni ntah pape..

syg tp bg masalah lagi kat dia..

sory..

syg mmg cm ni..

tp semua ni bersebab..

tol kn dear??(soalan kepada my bestie, SYA yg tau kisah sebenar..huhu)

aku bukan reka2 cite..

aku ade bukti..(tp aku mmg over jeles..yela sape x jeles beb!!!!)

tidak penah ku sangke aku sebegini tabah..

yeaHHHHH!!!

go IZEN..

ko dh nk sampai GARISAN PENAMAT nya..

keep fighting..tp pnah fight ke??

oh..pnah2.. ‘fight’ mintak keredhaan ALLAH dlm hubungan kami..

aku nk buktikan yg aku bukan sengaja buat perkara ni..

semua ni dh tertulis..

ni lah jalan hidup aku..

even perit..tp tetap ade manisnya…

my life mmg full of colours…

i met my BESTIE yg comel..SYA..BESTIE yg happy-go-lucky..HAJAR..

n aku ade classmates yg slalu amek tau pasal aku..=P

FARIS AND AMIR BUZZ..

huhuhuhu..

dh2..korg dorg xyah nk lari..

xnk ngaku lak..

nway..even korg suke kacau aku..

aku tetap syg korg!!!!

mmuuuaaahhhh!!!(ni ditujukan pada besties sy, SYA n HAJAR je ye..hihi)

to FARIS n BUZZ…tq 4 being a great frens of mine..

x dilupakan YIE…huhu..even die cm senyap sket dari korg..aku tau dia pasang telinga je korg kacau2 aku kan??

hahahahaha..

entry ni sebenarnye berkisar tentang perasaan x sabar aku nk blik UDM..

nk jumpe my both besties…FARIS>>BUZZ>>YIE and others..

n not forgetting..HIM..

so…

i’m counting my days to meet u ALL~~~~~

few more days to go!!!!

can’t wait..

p/s: to BUZZ n FARIS..jgn risau aku xkan lupe belikan MEE BANDUNG MUAR yg korg pesan tu…;-)

ok..

till then..

 

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment