Pages

Friday, April 23, 2010

thank u ALLAH for the joys and blessings…

 

currently..
ade good news yg dtg dlm hidup aku..
even sbnrnye dtg dlm hidup org lain..aku tumpang gembira..
=)
rase tenang bila melihat wajah org baru yg comel..
(
sampai jadi desktop background aku..)


lahir pada 2.30 ptg(if i’m not mistaken..=P)..18hb April 2010..
biarpon kami tiada ikatan persaudaraan
(belum lagi..INSYAALLAH) namun kehadirannya amat bermakna..

its-a-girl

si dia sgt gembira..
terlalu excited nk pulang ke rumah..
yes..
if aku pon..
mesti sgt excited..
mcm afif..if afif dh dpt adek nnt..
lagilah aku nk blik jb je rase..
nak tengok dia grow up..

belum anak sendiri lagi ni..huhu
baby kan always wat kite senyum..
so..
aku suke dekatkan diri ngn baby baru lahir..
sgt menenangkan..

hope to see the baby soon..=)

mase aku kat sini pon x lame..
lepas ni semester break…
tahun depan??
hmm..mmg akan rase kehilangan..
tp still ade bestie yg xkan jemu curah kasih syg kat aku..
hihi..
alhamdulillah..
aku perlukan semangat yg byk utk tempuh setahun lg..
lepas setahun??
insyaAllah..
kerja..
trus pikir masa depan yg aku dh impikan selama ni…
go for IT…

when things are under control..
insyaAllah..
kita dapat apa yg kita nak..
tak kiralah dugaan mcm mne sekalipon..
aku tetap bertahan..

aku xnk benda lain..
kebahagiaan yg hakiki..

itu doa ku..

 

p/s: the baby dah ade name..IZDIHAR HASYA..=)

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment