Pages

Wednesday, February 23, 2011

Pilihanraya kampus 2011

tahun lepas  x berkesempatan sbb practical di JB..

kesempatan terakhir ni aku gunakan sepenuhnya..even jauh dari pusat undi..aku tetap cuba sedaya upaya..

dgn bantuan calon2 umum dan mantan2 MPP 09/10..

sebuah van telah diarahkan untuk mengambil aku dan rakan2 yg berada di asrama Kampus Kota..

tq so much!

well..satu undian mmg bererti kan?

tq kepada yg berusaha..=)

 

undian aku mmg aku tahu tepat..tp keputusan PRK calon UMUM tetap telah tersurat..pasti ade yg tersirat kan..

xpela..semoga yg terpilih dapat menjalankan amanah sebaik mungkin..

 

aku dulu xmerasa menjadi calon umum ni..calon fakulti je..=)

tp mmg setahun yg cukup bermakna…

dpt mencari kelebihan diri yg selama ni x nampak..

alhamdulillah..aku syukur dgn kesempatan yg diberikan..

=)

 

nnt aku wat post flash back time aku dulu2 ya..

 

nway..tahniah sekali lagi kepada semua MT yg terpilih..

mostly aku amat kenal..so proud of u all..

yes!

u all deserved to be there!

best of luck!

0 org nk cakap jugak:

Post a Comment